Miss Purple ♥
Miss weirdo.



Diaries. About Linkies

Hello, I'm Nurul Hijrahtul Hidayah Bt Ruslan . I'm 15 years old .

Be My Friend


.

.

Credits.


This template is made by Zody by using Ainabillah Shafie's basecode. Header, Background and Tutorial from Atiqah.Thanks to Rinaa for the cursor freebies.
Powered by Blogger.com.




Sabar selagi mampu .


Assalamualaikum and hai :') . Uhm for the firstly , i'm sorry because i ruin everything . Hm betul cakap diorang disebabkan aku , yang dulu kawan sekarang lawan . Aku punca segalanya ? uhm k aku terima seadanya . Aku ni bodoh , apa semua ? uhm k . I'm not blame mysef , i just repeat what they talking about me :') . Pleaselah , i'm tired of crying and i sick of everything . It was full of dramatic and i tired of this ! hanya allah saja yang tahu betapa sakitnya hati aku ni . Kalau boleh taknak bangun buat selamanya . But i'm thankful to allah because still give me a chance for life in this world , alhamdulillah :') . Separutnya aku memang tak patut kenal  diorang , sebab akhirnya akan jadi macam ni . Kalau aku tahu apa yang berlaku , aku takkan rapat and kenal dengan korang :')  . But kita hanya mampu merancang , allah yang menentukannya . Cukuplah hidup selama ni aku dah banyak menyusahkan orang and kena caci bagai . Dulu kan korang kawan baik , tapi kenapa sekarang perlu bermusuhan and lawan ? Berbaik je lah ? :) Tak baik bermusuhan sesama islam lama lama , bukan nak ceramah but it's truth ! At least berbaik je lah , if taknak rapat macam dulu . Please forgive me :( ?! Start from now , aku dah takkan kacau hidup korang lagi and taknak rosakkan kebahagian korang . So , hope you guys will be happy always ! :') . I just can pray for both of you , I'll try to move on , insyaallah , i'll try my best :') . Bye , assalamualaikum .


Sincerely ,
Hijrah :*